شرایط گارانتی

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

1- بررسی اعتبار و اصالت گارانتی بر اساس شماره سریال دستگاه میباشد.

2- کلیه قطعات سخت افزاری دستگاه به غیر از آداپتور، باتری و کابل به مدت یک سال بر اساس تاریخ مندرج در فاکتور فروش مشمول گارانتی این شرکت میشوند.

3- دستگاه های این شرکت پس از اتمام مدت گارانتی به مدت 4 سال تحت پوشش خدمات پس از فروش با دریافت هزینه قطعات و خدمات میباشد.

4- هرگونه دستکاري سخت‌افزاري و نرم افزاری دستگاه، تحت هر عنوان موجب ابطال ضمانت نامه دستگاه خواهد شد.

5- خرابي ناشي از ضربه، شکستگي قابل مشاهده در کالا، تغيير فرم ظاهري، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش‌سوزي، آبديدگي و نفوذ مايعات، شوک الکتريکي، حوادث طبيعي، کار در محيط‌هاي آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت، تجمع قطرات آب روي قطعات و همچنين خرابي ناشي از استفاده و اتصال به دستگاه‌ها و لوازم جانبي متفرقه مشمول خدمات گارانتی نمی شود.

6- گارانتی تعمیر یا تعویض صفحه نمایش با توجه به شرایط استاندارد بوده و وجود 1 تا 3 پیکسل سوخته جزء تعهدات گارانتی نمی باشد.

7- در تمامی موارد، هزینه های ارسال و دریافت کالا کاملا به عهده مشتری است و در تهران از طریق پیک و در شهرستان از طریق شرکت پست و یا شرکتهای حمل و نقل صورت میپذیرد.