درباره ما

پیشرو ، متمایز و پاسخگو

نماینده رسمی و وارد کننده دستگاه های کارتخوان اندرویدی شرکت های Centerm و Topwise

شـرکت تجـارت الکترونیک هـونام در اواخر سال ۱۳۸۶ خورشیدی در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. هدف اصلی شرکت از ابتدای گشایش، ارائه خدمات در زمینه واردات و عرضه کالاها و لوازم جانبی مرتبط با صنعت فن آوری ارتباطات، مخابرات، رایانه و تلفن همراه بوده است.

نقطه عطف شرکت در سال ۱۳۹۶ با ورود به عرصه سیستم های پرداخت الکترونیکی رقم خورد که موفق گردید نمایندگی دستگاه های کارتخوان (Android POS) از شرکت معظم Centerm چین را در ایران اخذ نماید. بلافاصله پس از اخذ نمایندگی اقدامات مربوطه در خصوص دریافت مجوزات لازم جهت واردات این دستگاه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز و به لطف خدا تاییدیه های نهایی این سازمان و نیز شرکت شاپرک جهت اتصال به شبکه پرداخت کشور در همان سال اخذ گردید. همچنین در سال 1400 موفق به اخذ نمایندگی شرکت هنگ کنگی Topwise در ایران شدیم که با اخذ این نمایندگی دو دستگاه اندرویدی میان رده و اقتصادی تا پایان سال 1400 به سبد محصولات شرکت اضافه می شود. همچنین قرارداد اخذ نمایندگی با یک شرکت معتبر در حال نهایی شدن است که پس از عقد آن یک محصول کاملا متفاوت و البته کاربردی تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد.

در کنار پروژه دستگاه های کارتخوان نسل جدید، شرکت تجارت الکترونیک هونام ماموریت خود را معرفی و ارائه بروزترین زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ی تجارت الکترونیک و فین تک، ارائه ی راهکارهای نوین و هوشمند پرداخت های خرد، ارائه زیر ساخت های فروش اعتباری و اقساطی نوآورانه و همچنین همکاری با شرکت های خوشنام بین المللی قرار داده است تا از این طریق سهم کوچکی در پیشرفت صنعت فناوری ایران عزیزمان داشته باشد.